قیمت: 31000 تومان

 گردنبند پروانه با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه با نگین های بسیار ظریف می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد.

این گردنبند با نگین های متعدد به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.
 


برخی از ویژگیها
1) با طرحی زیبا متشکل از یک پروانه با نگین های بسیار ظریف  2) کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد  3) جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد  4) رنگ : طلایی || جنس : استیل  5) هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید ( مخصوص خانم ها )

 

سفارش وخرید محصول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط زهره در سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:فروش,گردنبند, پروانه,اینترنتی,فروش گردنبند,فروش پروانه,فروش اینترنتی,گردنبند فروش,فروش پروانه,گردنبند اینترنتی, پروانه فروش, پروانه گردنبند, پروانه اینترنتی,اینترنتی فروش,اینترنتی گردنبند,اینترنتی پروانه,فروش گردنبند پروانه,فروش گردنبند اینترنتی,فروش پروانه گردنبند,فروش پروانه اینترنتی,فروش اینترنتی گردنبند,فروش اینترنتی پروانه,گردنبند فروش پروانه,گردنبند فروش اینترنتی,گردنبند پروانه اینترنتی,گردنبند پروانه فروش,گردنبند اینترنتی فروش,گردنبند اینترنتی پروانه, پروانه فروش گردنبند, پروانه فروش اینترنتی, پروانه گردنبند فروش, پروانه گردنبند اینترنتی, پروانه اینترنتی فروش, پروانه اینترنتی گردنبند,اینترنتی فروش گردنبند,اینترنتی فروش پروانه,اینترنتی ,

ساعت 19:58 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت